Alla inlägg den 3 november 2014

Av Moa Gustavsson - 3 november 2014 21:37

som sagt så va jag hemma idag, härligt! 

Gick upp ca 8 och släppte ut hästarna i hagen, gick sen in och åt frukost. Vid 1 skulle hästarna ha mat. jag åt lunch vid 4 och gick sedan ut i stallet för att rida Pegasus och ta in hästarna och fodra.. Pegasus gick så otroligt fint idag! allt som vi tränat på funkade! Guld🌟 till den lilla ponnyn!

Dundee fick köra dressyr lektion för Carro. han va så fin och Carro tyckte att de va stor skillnad från förra gången! 

Guld🌟 till denna ponny oxå! 

 

imorgon åker jag och Dundee på prao hos Katarina Bonde. Dundee ska bo där i 2 veckor och jag åker fram och tillbaka varje dag. så taggad!!✊

 

 

Han e så fin min gula springare!! Finns ingen bättre ponni! 

   

 

 


Av Moa Gustavsson - 3 november 2014 08:35

Hoppas alla har de bra i skolan, själv är man hemma idag ✊🙈

imorgon börjar vår prao, jag ska var hos Katarina Bonde i 2 veckor.

Dundee ska idag gå dressyr lektion för Carro, vi e super taggade 🐴

och Pegasus rids nog på hemma banan med lite dressyr/markarbete 😙

 

  Valle är nöjd över att komma ut i hagen, han gjorde lerinpakning direkt 🐴

 

Testade att knoppa Pegasus här om dan🙈👌

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards