Alla inlägg den 18 november 2014

Av Moa Gustavsson - 18 november 2014 22:27

Idag har jag varit i skolan.. Ganska lugnt, började 9.25 med 2 engelska lektioner och då kollade vi på en film. Den filmen e egentligen ganska bra, handlar om en kille med någon sjukdom och en fet morsa.. dom skrattar och Gråter tsm.. Den e väldigt bra men kommer knappt ihåg vad den heter 😂

Eftersom William går i min klass så är jag alltid så blir de typ mycket roligare att gå till skolan 🙈 #älskarhonom

Dundee hade vilodag, fick massage och godis av mamma.. så nu e nog inte jag favoriten längre🐴

men jag va och hade mysigt med Easy.. Han är mycket mjukare nu än när jag började rida honom. Då va han lite stel och kunde inte riktig böja igenom till vänster utan att börja tjafsa i munnen.. men han e mycket bättre nu!!

Imorgon händer de grejer, så jag slippet skolan✊

Dundee ska joggas imorgon inför träning på Torsdag och sen har vi sista tävlingen på lördag 👏

     


Hade en otrevlig tyska redovisning idag.. Annars f1 grym skoldag 💪

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards