Alla inlägg den 16 november 2014

Av Moa Gustavsson - 16 november 2014 22:10

dagens outfit vart ett par svarta ridbyxer, fick dom av en tjej som heter Astrid, hon hade köpt dom i Italien, hade mörkblåa KL strumpor till och en mörklbå tröja ifrån hööks 👌

 

Av Moa Gustavsson - 16 november 2014 21:58

ååå skola imorgon 😁 inte taggad..

idag va jag o Julia på kurs hos Katarina med Dundee och Valle. skit vilka raket ponnysar vi här fått! Dom ba flyger fram! Detta va bästa träningen på länge och vi är äntligen på väg tillbaka!

imorgon blir de träning för Carro igen, aka bli kul att se vad hon säger.. 

Idag red jag inte Pegasus.. De va en jätte trevlig tjej som kom och provred och tog sedan med honom hem.. Så nu ståe han inte längre hos oss utan han har fått en ny ägare och ryttare som jag hoppas kommer få jätte kul med den lilla tjocka ponnyn!

vi firade min bror idag då han fyllde 19 igår.. Stor pojke👦

 Jag fick även en liten present ifrån farmor.. En bio biljett 💁 eftersom att jag har namstag på tisdag, och famor älskar ju att ge oss presenter 🙈

Vi åt även jätte god tårta med grädde.. Saknades bara jordgubbar🍓

 



kommer sakna lilla Pegasus lite faktiskt ❤️

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards