Alla inlägg den 19 november 2014

Av Moa Gustavsson - 19 november 2014 23:05

Idag besiktades min nya ⭐️! Inte 1 fel, hon va så frisk en höst kunde bli. På fredag kommer hon hem❤️ Ni får mer info då! #fakingkär

eftersom jag va hos veterinären idag så slapp jag skolan 💁 men imorgon är de gymnasiemässa.. Taggat till 1000👏

Men jag fattar inte, alla säger att dom har så homöa mycket plugg och så mycket läxor i skolan.. Jag har tyP ingenting..

jag hade en tyska redovisning igår, sen har jag No frågor som ska vara klara tills på tisdag. And that is it liksom📝

Ändå f1 najs med aå lite plugg..

Dundee va som en studsboll idag.. Skulle göra lite lösgörande men han va stel som en pinne. Hoppas de är lite bättre imorgon så får vi jobba på de i helgen. imorgon är de ju hoppning hos Katarina. jag och pappa ska prata med henne om att få in mig i en storhäst grupp med Teresa de Castille🌸

Städade Pegasus gamla Box idag så att Teresa kan flyta in på Fredag.. jag har tömt allt spån (tog ca 1 timme o 30 min) sen imorgon ska vi skura väggarna, putsa fönstret och dammsuga så att de är rent och snyggt när hon kommer på fredag!

Ska försöka ta lite bilder på gymnasiemässan imorgon, annars får jag ta kort på något annat😂

   


Hundarna på kliniken va 7kt söta😍 nästan så vi köpte hund istället för häst🐶

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards